Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Το blog του ... neoMetanasti

http://neometanastis.blogspot.gr/
NeoMetanastis... Έτσι ονόμασε το blog του ένας νεαρός έλληνας που έχει «αναγκαστεί» εξαιτίας της κρίσης και όχι μόνο, να μετανασεύσει από την Καστοριά(πιθανολογώ απ' όσα διάβασα στο blog του) στην Γερμανία. Ένα blog γενικότερα με άποψη, όχι αποκλειστικά και μόνο για την μετανάστευση, αλλά κυρίως με πολλές χρηστικές συμβουλές και βοήθεια, προς κάθε ενδιαφερόμενο που σκέφτεται ή αποφάσισε να μεταναστεύσει στην Γερμανία... Διαβάστε όμως τι λέει ο ίδιος και για το πως άλλαξε η ζωή του ξαφνικά και αποφάσισε να μεταναστεύσει και πως θα βοηθήσει κάθε νεομετανάστη το neometanastis.blogspot.gr ...
«Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα ξεκίνησε το 2010. Από τότε μέχρι σήμερα έχει αλλάξει η ζωή χιλιάδων Ελλήνων προς το χειρότερο. Τι κάνουν όμως οι Έλληνες γιαυτό? Προσωπικά έβλεπα
μόνο δύο επιλογές ή κάθομαι στα αυγά μου και κάνω υπομονή ή γιε μου που πας? Μάνα θα πάω στα καράβια. Έτσι λοιπόν ένα ωραίο πρωί πήρα την αρραβωνιαστικιά μου, το χρεωμένο αυτοκινητάκι μου και μπήκα σε ένα ωραίο ferryboat στην Ηγουμενίτσα. Το πλοίο μας πήγε στην Βενετία και από εκεί οδικώς μέχρι τον τελικό προορισμό, την Γερμανία.
  
Σε αυτό το Blog, θα καταγράφω με χιούμορ και αισιοδοξία τις εμπειρίες μου και τις σκέψεις μου σαν Έλληνας σε μια ξένη χώρα, με σκοπό να βοηθήσω ανθρώπους σαν εμένα να απαντήσουν στο μεγάλο ερώτημα... Να μείνω ή να φύγω απ' την Ελλάδα;»

 
Έλα να γίνουμε φίλοι στο facebook.

Γίνε συνδρομητής στην σελίδα μου στο youtube για δωρεάν βίντεο
μαθήματα γερμανικών κάθε βδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: